Hrvatska komora dentalne medicine - logo

Na temelje Odluke Izvršnog odbora Hrvatske komore dentalne medicine koja je donesena na 97. sjednici održanoj 21. siječnja 2025. godine  upućujemo

Poziv na dostavu ponuda

za uslugu projektantskog nadzora nad izvođenjem građevinskih radova (grupa 1), građevinsko-obrtničkih i instalaterskih radova (grupa 2) te opreme (grupa 3) uređenja edukativnog centra u Splitu 

KLASA: 404-01/25-01/3
URBROJ: 497-01/01-25-01
 
1.OPĆI PODACI
 
1.1. Podaci o naručitelju
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb
OIB24858915082
Internetska stranica: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Tel.: 01 48 86 710
(u daljnjem tekstu: Naručitelj)
 
1.2. Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima
Mirjana Majetić
Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel.: 01/48 86 736
 
2.  PODACI O PREDMETU POZIVA
2.1. Opis predmeta
Poziv za dostavu ponuda za uslugu projektantskog nadzora obuhvaća nadzor nad izvođenjem:
  • građevinskih radova (grupa 1)
  • građevinsko-obrtničkih i instalaterskih radova (grupa 2)
  • opreme (grupa 3)
uređenja edukativnog centra u Splitu, Domovinskog rata 104 c.
Usluge projektantskog nadzora odnose se na izvođenje radova sukladno projektno-tehničkoj dokumentaciji: Projektu izrađenom od strane CODE ARHITECT d.o.o. iz Zagreba.
Cjelokupna projektna dokumentacija bit će stavljena na raspolaganje nakon potpisa ugovora. Uvid u cjelokupnu projektnu dokumentaciju moguć je i prije potpisa ugovora, na adresi CODE ARCHITECT d.o.o. iz Zagreba, Ilica 87, uz prethodnu najavu.
Dokumentacija za grupe 1. – 3. sastoji se od:
A.100 Arhitektonski snimak zatečenog stanja
A.200 Dispozicija novo projektiranog prostora
A.300 Shema rušenja
A.400 Betonski radovi
A.500 Shema zidanja – gipskartonski radovi
A.600 Shema zidanja – staklarski radovi
A.700 Shema zidanja – podopolagački radovi
A.800 – Shema zidanja – oblagački radovi
A.900 – Shema bravarije i stolarije
Troškovnik
Svi radovi izvode se prema članku 5. Pravilnika o jednostavnim građevinama i drugim građevinama i radovima“  - poboljšanje temeljnih zahtjeva za građevinu te izvanredno održavanje građevine na postojećoj zgradi ( poslovnom prostoru.)
Usluge projektantskog nadzora podrazumijevaju usluge provedbe projektantskog nadzora za sve tri grupe u odnosu na usklađenost građenja s projektnom dokumentacijom, dozvolama, Zakona o gradnji, posebnim propisima i pravilima struke, odnosno obavljanje poslova u skladu s odredbama Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera („Narodne novine“ br. 131/21, 68/22).
Glavni nadzorni inženjer odgovoran je za cjelovitost i međusobnu usklađenost projektantskog nadzora i dužan je o tome sastaviti završno izvješće.
Odabrani ponuditelj mora ispunjavati zahtjeve za obavljanje djelatnosti projektantskog nadzora građenja u Republici Hrvatskoj sukladno zakonskim propisima.
 
2.2. Opis posla
Poslovi prijektanskog  nadzora sastoje se od slijedećih aktivnosti:
Prema Zakonu o gradnji Republike Hrvatske, poslovi projektantskog nadzora obuhvaćaju razne aktivnosti i odgovornosti koje je potrebno ispuniti kako bi se osigurala kvaliteta gradnje i usklađenost s važećim zakonodavstvom, tehničkim normama i projektom. Poslovi projektantskog nadzora su propisani kao obveza projektanta (ili druge osobe koja obavlja nadzor u okviru ugovora) i bitan su dio procesa gradnje.
Detalji poslova projektantskog nadzora obuhvaćaju:
 
1. Provjera usklađenosti s projektom i važećim zakonodavstvom
Projektanski nadzor ima odgovornost nadzirati usklađenost izvedbe objekta s projektom i važećim zakonima i propisima. To uključuje:
  • Provjeru da svi izvedbeni radovi odgovaraju odobrenim projektima
  • Osiguranje da radovi zadovoljavaju tehničke norme, sigurnosne standarde i druge važeće zakone (npr. zakone o zaštiti okoliša, energetskoj učinkovitosti itd.).
 
2. Kontrola kvalitete materijala i radova
Projektant mora osigurati da se na gradilištu koriste materijali i tehnologije koji su usklađeni s projektom. To obuhvaća:
  • Kontrolu kvalitete materijala i opreme koji se koriste
  • Provodjenje nadzora nad izvođenjem radova kako bi se osigurala usklađenost s projektnim specifikacijama.
 
3. Koordinacija sa izvođačima i drugim nadležnim osobama
Projektant mora surađivati s izvođačima radova, ali i s drugim stručnjacima (npr. statičarima, inženjerima specijalista), kako bi osigurao da svi radovi budu izvedeni u skladu s projektom i važećim zakonodavstvom.
4. Provjera poštivanja ugovora i troškova
Projektant nadzire provedbu ugovora sa izvođačem i kontrolira sve troškove vezane uz gradilište, čime se sprječava prekoračenje budžeta ili nepredviđeni troškovi.
5. Nadzor nad izvođenjem građevinskih radova
Projektantski nadzor podrazumijeva redovite posjete gradilištu i provodjenje inspekcija kako bi se osiguralo da se svi radovi izvode u skladu s projektom i zakonodavstvom.
6. Verifikacija tehničkih rješenja
Ako dođe do promjena u izvedbi radova, projektant mora procijeniti tehničku izvedivost tih promjena i uskladiti ih s postojećim projektom, zakonodavstvom i standardima.
7. Izvještavanje i dokumentacija
Projektant nadzora mora redovito izvještavati investitora i druge relevantne strane o stanju gradilišta. To obuhvaća:
  • Izvještaje o napretku radova
  • Upozorenja u slučaju da dođe do odstupanja od plana ili problema na gradilištu
  • Vođenje dokumentacije koja obuhvaća provedbu nadzora i eventualne promjene ili prilagodbe.
8. Osiguranje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu
Projektant nadzora mora također pratiti poštivanje mjera zaštite na radu i sigurno izvođenje građevinskih radova. Osiguranje da su na gradilištu prisutni odgovarajući sigurnosni uređaji, oprema i obuka za radnike.
9. Izrada i odobravanje izvedbenih planova
Projektant nadzora može biti odgovoran i za eventualne izmjene i dopune izvedbenih planova, ako se na gradilištu pojave potrebe za tehničkim prilagodbama ili promjenama.
10. Izdavanje potvrdnih dokumenta
Nakon završetka nadzora, projektant može biti odgovoran za izdavanje dokumentacije kojom potvrđuje da je objekat izgrađen u skladu s odobrenim projektima i propisima (npr. potvrda o završetku radova ili potvrda o usklađenosti).
 
2.3. Mjesto izvršenja predmeta poziva
Mjesto izvršenja je Hrvatska komora dentalne medicine, Split, Domovinskog rata 104c.
Ponuditelje se poziva da prije sastavljanja ponude izvrše uvid u lokaciju.
 
2.4. Rok izvršenja predmeta poziva
Usluga projektantskog nadzora izvršavat će se prema rokovima i dinamici izvođenja radova (predviđeno trajanje Ugovora o izvođenju radova je 210 dana), uključujući i eventualno produženje rokova izvođenja radova, od dana uvođenja u posao izvođača radova do predaje završnog izvješća nadzornog inženjera i ovjere okončane situacije izvoditelja te za vrijeme eventualnih reklamacija u garantnom roku.
 
 2.5. Procijenjena vrijednost
 Procijenjena vrijednost: 1.500,00 Eura (bez PDV-a).
 
3. ODREDBE O SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
Ponuditelj dostavlja fotokopiju slijedećih dokaza
3.1. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja
  • Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne starija od 3 mjeseca od dana objave ovog Poziva. Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da ima registriranu djelatnost u vezi s predmetom nabave. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
3.2. Uvjeti minimalne razine financijske sposobnosti
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili istovrijedne isprave nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ne starija od 30 dana od dana objave ovog Poziva. Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
  • Ponuditelj će prilikom sklapanja Ugovora biti obavezan dostaviti financijski dokument kojim dokazuje da nije u gubitku u posljednje dvije financijske godine, BON-1, kao i dokument izdan od bankarske ili druge financijske institucije: BON-2 ili SOL-2 kojim se dokazuje solventnost na način da račun nije bio blokiran u posljednjih 6 mjeseci više od 15 dana
  • Dokaz o jamstvu (garanciji) za ozbiljnost ponude.
3.3. Uvjeti minimalne razine tehničke sposobnosti
Minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti koje se zahtijevaju vezane su uz predmet javnog poziva i razmjerne se predmetu. Ispunjavanjem minimalnih razina tehničke i stručne sposobnosti ponuditelj dokazuje da ima potrebna znanja i iskustvo za izvršenje predmeta nabave.
 
3.3.1. Stručne kvalifikacije
Ponuditelj mora dokazati kako raspolaže minimalno sljedećim stručnjacima:
Ključni stručnjak 1 – ovlašteni inženjer arhitekture.
Kao dokaz Naručitelj će prihvatiti Izjavu o raspolaganju stručnjacima (Prilog 3) u kojoj će biti navedeno ime i prezime te stručna kvalifikacija predloženog stručnjaka. Predloženi stručnjaci ne moraju biti zaposlenici ponuditelja.
Ako odabrani gospodarski subjekt nakon potpisa ugovora ne bude imao na raspolaganju tehničkog stručnjaka kojeg je naveo u ponudi, može odrediti drugu osobu, ali ta druga osoba obvezno mora imati sve kvalifikacije najmanje kako je zahtijevano ovim Pozivom na dostavu ponuda.
 
4. PONUDA
4.1. Način predaje
Ponude se mogu dostaviti putem pošte ili neposredno na adresu Naručitelja u zatvorenoj omotnici:
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb.
Na omotnici je ponuditelj obvezan naznačiti svoj naziv i adresu, naziv i adresu naručitelja, naziv predmeta poziva i naznaku: „Ne otvaraj“.
Uz ponudu, potrebno je dostaviti:
  • Jamstvo (bianco zadužnicu) za ozbiljnost ponude u iznosu minimalno 10% od ukupne cijene ponude (bez PDV-a), ovjerenu od javnog bilježnika, koja se aktivira u slučaju neopravdanog odustanka od ponude
  • Ponudbeni list (Prilog 1)
  • Izjavu ponuditelja (Prilog 2)
  • Popunjenu i ovjerenu izjavu o raspolaganju stručnjacima (Prilog 3)
  • Potvrdu Porezne uprave o stanju duga
  • Ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne stariju od 3 mjeseca od dana objave ovog Poziva.
4.2. Rok valjanosti ponude
60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude
 
4.3 Rok za dostavu ponuda
Krajnji rok za dostavu ponude je: 28. veljače 2025. godine do 24.00 sata.
 
5. KRITERIJI ZA ODABIR PONUDE
  • Kriterij za odabir ponude je ekonomski najprihvatljivija ponuda.
6. PREGLED I ODABIR PONUDA
Naručitelj pregledava ponude sukladno propisanim zahtjevima iz ovog Poziva.
Otvaranje i pregled zaprimljenih ponuda provodi Povjerenstvo imenovano od strane nadležnog tijela Komore.
 
Otvaranje ponuda nije javno.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve iz ovog Poziva.
Naručitelj ima pravo zatražiti pojašnjenje ponude, odnosno predane dokumentacije u svrhu otklanjanja pogrešaka, nedostataka ili nejasnoća prije donošenja Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju.
Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez posebnog obrazloženja.
 
Sukladno Odluci o odabiru najpovoljnije ponude odabire se ponuda Ponuditelja s kojim će se sklopiti Ugovor.
 
7. CIJENA, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Ponuditelj je dužan Naručitelju ponuditi cijenu potpune usluge u apsolutnom iznosu.
Cijena ponude mora biti izražena u Eurima. U cijenu moraju biti uključeni svi troškovi, takse i ostala potraživanja koja su potrebna za izvršenje nabave.
Izvršitelj usluge nema pravo potraživanja dodatnih sredstava uslijed povećanja cijene svojih usluga nakon potpisivanja ugovora s Naručiteljem, niti iz bilo kojega drugog razloga.
 
8. OSTALO
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema Ponuditeljima.
Međusobna prava i obveze koja nisu definirana ponudom naknadno će se definirati Ugovorom između Izvođača i Naručitelja.

 

 
PREDSJEDNIK KOMORE
prim. dr. sc. Hrvoje Pezo, dr. med .dent.

pezo potpis pecat

 

hkdm gray
HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE (HKDM) je samostalna i neovisna staleška i stručno poslovna organizacija doktora dentalne medicine, dentalnih tehničara, dentalnih asistenata i dentalnih higijeničara na području Republike Hrvatske sa svojstvom pravne osobe i javnim ovlastima. HKDM štiti prava i interese svojih članova te brine o ugledu i unapređenju njihove struke. HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE  zastupa i predstavlja svoje članove pred državnim tijelima i drugim tijelima u zemlji i inozemstvu.
Za sva pitanja nazovite
+385 1 4886 710
ili pošaljite poruku na
hkdm@hkdm.hr

hkdm-app-store