Hrvatska komora dentalne medicine - logo

Na temelje Odluke Izvršnog odbora Hrvatske komore dentalne medicine koja je donesena na 97. sjednici održanoj 21. siječnja 2025. godine  upućujemo

Poziv na dostavu ponuda

za uslugu stručnog nadzora nad izvođenjem građevinskih radova (grupa 1), građevinsko-obrtničkih i instalaterskih radova (grupa 2) te opreme (grupa 3) uređenja edukativnog centra u Splitu

KLASA: 404-01/25-01/2
URBROJ: 497-01/01-25-01
 
1.OPĆI PODACI
1.1. Podaci o naručitelju
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb
OIB24858915082
Internetska stranica: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Tel.: 01 48 86 710
(u daljnjem tekstu: Naručitelj)
1.2. Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima
Mirjana Majetić
Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel.: 01/48 86 736
 
2.  PODACI O PREDMETU POZIVA
2.1. Opis predmeta
Poziv za dostavu ponuda za uslugu stručnog nadzora obuhvaća nadzor nad izvođenjem:
  • građevinskih radova (grupa 1)
  • građevinsko-obrtničkih i instalaterskih radova (grupa 2)
  • opreme (grupa 3)
uređenja edukativnog centra u Splitu, Domovinskog rata 104 c.
Usluge stručnog  nadzora odnose se na izvođenje radova sukladno projektno-tehničkoj dokumentaciji: Projektu izrađenom od strane CODE ARHITECT d.o.o. iz Zagreba.
Cjelokupna projektna dokumentacija bit će stavljena na raspolaganje nakon potpisa ugovora. Uvid u cjelokupnu projektnu dokumentaciju moguć je i prije potpisa ugovora, na adresi CODE ARCHITECT d.o.o. iz Zagreba, Ilica 87, uz prethodnu najavu.
 
Dokumentacija za grupe 1. – 3. sastoji se od:
A.100 Arhitektonski snimak zatečenog stanja
A.200 Dispozicija novo projektiranog prostora
A.300 Shema rušenja
A.400 Betonski radovi
A.500 Shema zidanja – gipskartonski radovi
A.600 Shema zidanja – staklarski radovi
A.700 Shema zidanja – podopolagački radovi
A.800 – Shema zidanja – oblagački radovi
A.900 – Shema bravarije i stolarije
Troškovnik
Svi radovi izvode se prema članku 5. Pravilnika o jednostavnim građevinama i drugim građevinama i radovima“  - poboljšanje temeljnih zahtjeva za građevinu te izvanredno održavanje građevine na postojećoj zgradi ( poslovnom prostoru.)
Usluge stručnog nadzora podrazumijevaju usluge provedbe stručnog nadzora za sve tri grupe u odnosu na usklađenost građenja s projektnom dokumentacijom, dozvolama, Zakona o gradnji, posebnim propisima i pravilima struke, odnosno obavljanje poslova u skladu s odredbama Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera („Narodne novine“ br. 131/21, 68/22).
Glavni nadzorni inženjer odgovoran je za cjelovitost i međusobnu usklađenost stručnog nadzora građenja i dužan je o tome sastaviti završno izvješće.
Odabrani ponuditelj mora ispunjavati zahtjeve za obavljanje djelatnosti stručnog nadzora građenja u Republici Hrvatskoj sukladno zakonskim propisima.
 
2.2. Opis posla
Poslovi stručnog nadzora sastoje se od sljedećih aktivnosti:
  • Imenovanje nadzornih inženjera
    Stručni nadzor provodi se kroz imenovanje odgovarajućih nadzornih inženjera koji su odgovorni za nadgledanje i koordinaciju svih aktivnosti na gradilištu
  • Uvođenje izvođača u posao
    Početna faza uključuje uvodno upoznavanje izvođača radova s projektom, uvjetima izvođenja radova, rokovima, tehničkim zahtjevima i ostalim relevantnim podacima.
  • Kontrola provođenja ugovorenih obveza izvođača radova
    Nadzor se usmjerava na osiguravanje da izvođači poštuju sve ugovorene obveze, uključujući obveze vezane uz kvalitetu, rokove i uvjete rada.
  • Praćenje dinamike izvođenja radova te dostava mjesečnih pisanih izvješća investitoru
    Redovito praćenje napretka radova u skladu s planiranim rokovima i dinamici, uz dostavu mjesečnih izvješća koja uključuju status radova, eventualne probleme, odgode i potrebne mjere.
  • Ovjera građevinskog dnevnika i građevinske knjige
    Nadzorni inženjeri ovjeravaju građevinske dnevnike i građevinske knjige kako bi osigurali pravilnu dokumentaciju i praćenje svih aktivnosti na gradilištu.
  • Kontrola kvalitete ugrađenih materijala, proizvoda i opreme u skladu sa zahtjevima iz projekta
    Nadzor kvalitete uključuje provjeru svih ugrađenih materijala, proizvoda i opreme, osiguravajući da svi elementi zadovoljavaju projektne specifikacije i tehničke norme, uključujući ispitivanja i certifikate o kvaliteti.
  • Praćenje i evidencija o ispitivanjima i dokumentaciji kvalitete
    Održavanje evidencije o svim ispitivanjima i provjerama kvalitete ugrađenih materijala, kao i priprema izvještaja o tim ispitivanjima za investitora.
  • Pravovremeni pregled dospjelih materijala i izvedenih radova
    Nadzor pravovremenog pregleda materijala i radova kako bi se osigurao pravovremeni početak i završetak faza gradilišta u skladu s ugovorenim rokovima i specifikacijama.
  • Ovjera privremenih situacija
    Nadzorni inženjer ovjerava privremene situacije u svrhu praćenja napretka radova i odobravanja dijelomičnih isplata izvođačima radova.
  • Ovjera okončane situacije
    Po završetku radova, nadzornik ovjerava završnu situaciju u kojoj se potvrđuje da su svi radovi završeni u skladu s ugovorom i projektom.
  • Sudjelovanje u rješavanju eventualnih izmjena u projektu u koordinaciji s projektantom
    U slučaju nužnih izmjena u projektu, stručni nadzor sudjeluje u analizi i rješavanju tih izmjena, u suradnji s projektantom i drugim relevantnim stručnjacima.
  • Vođenje zapisnika
    Nadzornik vodi zapisnik svih nadzornih aktivnosti, uključujući sastanke, uočene nesukladnosti, poduzete mjere i promjene u izvedbi radova.
  • Ostali poslovi stručnog nadzora određeni važećim Zakonom o gradnji
    Osim gore navedenih aktivnosti, stručni nadzor obavlja i sve druge poslove predviđene Zakonom o gradnji, uključujući pružanje svih potrebnih izvještaja i podrške u skladu s važećim zakonodavstvom.
Projektna rješenja su izričito na projektantskom nadzoru
Ova izjava znači da su svi tehnički aspekti i rješenja koja su definirana u projektnoj dokumentaciji pod odgovornošću projektanta, a samim time i pod njegovim nadzorom. Projektant je odgovoran za osiguravanje da projektna rješenja budu provedena u skladu s projektom, relevantnim zakonodavstvom, pravilnicima i tehničkim normama. Stručni nadzor na gradilištu treba se usmjeriti na praćenje provođenja radova, ali sve eventualne izmjene ili nesuglasice koje se odnose na projektna rješenja ili tehničke specifikacije rješavaju se u suradnji s projektantom.
 
2.3. Mjesto izvršenja predmeta poziva
Mjesto izvršenja je Hrvatska komora dentalne medicine, Split, Domovinskog rata 104c.
Ponuditelje se poziva da prije sastavljanja ponude izvrše uvid u lokaciju.
 
2.4. Rok izvršenja predmeta poziva
Usluga stručnog nadzora izvršavat će se prema rokovima i dinamici izvođenja radova (predviđeno trajanje Ugovora o izvođenju radova je 210 dana), uključujući i eventualno produženje rokova izvođenja radova, od dana uvođenja u posao izvođača radova do predaje završnog izvješća nadzornog inženjera i ovjere okončane situacije izvoditelja
te za vrijeme eventualnih reklamacija u garantnom roku.
 
2.5. Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost: 8.000,00 eura (bez PDV-a).
 
3. ODREDBE O SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
Ponuditelj dostavlja fotokopiju slijedećih dokaza
3.1. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja
  • Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne starija od 3 mjeseca od dana objave ovog Poziva. Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da ima registriranu djelatnost u vezi s predmetom nabave. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
3.2. Uvjeti minimalne razine financijske sposobnosti
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili istovrijedne isprave nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ne starija od 30 dana od dana objave ovog Poziva. Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
  • Ponuditelj će prilikom sklapanja Ugovora biti obavezan dostaviti financijski dokument kojim dokazuje da nije u gubitku u posljednje dvije financijske godine, BON-1, kao i dokument izdan od bankarske ili druge financijske institucije: BON-2 ili SOL-2 kojim se dokazuje solventnost na način da račun nije bio blokiran u posljednjih 6 mjeseci više od 15 dana.
  • Dokaz o jamstvu (garanciji) za ozbiljnost ponude.
3.3. Uvjeti minimalne razine tehničke sposobnosti
 Minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti koje se zahtijevaju vezane su uz predmet javnog poziva i razmjerne se predmetu. Ispunjavanjem minimalnih razina tehničke i stručne sposobnosti ponuditelj dokazuje da ima potrebna znanja i iskustvo za izvršenje predmeta nabave.
 
3.3.1. Stručne kvalifikacije
Ponuditelj mora dokazati kako raspolaže minimalno sljedećim stručnjacima:
Ključni stručnjak 1 – ovlašteni inženjer građevinarstva
Stručnjak 2 – ovlašteni inženjer elektrotehnike
Stručnjak 3 –ovlašteni inženjer strojarstva
Kao dokaz Naručitelj će prihvatiti Izjavu o raspolaganju stručnjacima (Prilog 1) u kojoj će biti navedeno ime i prezime te stručna kvalifikacija predloženog stručnjaka. Predloženi stručnjaci ne moraju biti zaposlenici ponuditelja.
Ako odabrani gospodarski subjekt nakon potpisa ugovora ne bude imao na raspolaganju tehničkog stručnjaka kojeg je naveo u ponudi, može odrediti drugu osobu, ali ta druga osoba obvezno mora imati sve kvalifikacije najmanje kako je zahtijevano ovim Pozivom na dostavu ponuda.
 
4. PONUDA
4.1. Način predaje
Ponude se mogu dostaviti putem pošte ili neposredno na adresu Naručitelja u zatvorenoj omotnici:
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb.
Na omotnici je ponuditelj obvezan naznačiti svoj naziv i adresu, naziv i adresu naručitelja, naziv predmeta poziva i naznaku: „Ne otvaraj“.
Uz ponudu, potrebno je dostaviti:
  • Jamstvo (bianco zadužnicu) za ozbiljnost ponude u iznosu minimalno 10% od ukupne cijene ponude (bez PDV-a), ovjerenu od javnog bilježnika, koja se aktivira u slučaju neopravdanog odustanka od ponude
  • Ponudbeni list (Prilog 1)
  • Izjavu ponuditelja (Prilog 2)
  • popunjenu i ovjerenu izjavu o raspolaganju stručnjacima (Prilog 3)
  • potvrdu Porezne uprave o stanju duga
  • ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne starija od 3 mjeseca od dana objave ovog Poziva.
4.2. Rok valjanosti ponude
60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude
 
4.3 Rok za dostavu ponuda
Krajnji rok za dostavu ponude je: 28. veljače 2025. godine do 24.00 sata.
 
5. KRITERIJI ZA ODABIR PONUDE
  • Kriterij za odabir ponude je ekonomski najprihvatljivija ponuda.
6. PREGLED I ODABIR PONUDA
Naručitelj pregledava ponude sukladno propisanim zahtjevima iz ovog Poziva.
Otvaranje i pregled zaprimljenih ponuda provodi Povjerenstvo imenovano od strane nadležnog tijela Komore.
 
Otvaranje ponuda nije javno.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve iz ovog Poziva.
Naručitelj ima pravo zatražiti pojašnjenje ponude, odnosno predane dokumentacije u svrhu otklanjanja pogrešaka, nedostataka ili nejasnoća prije donošenja Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju.
Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez posebnog obrazloženja.
Sukladno Odluci o odabiru najpovoljnije ponude odabire se ponuda Ponuditelja s kojim će se sklopiti Ugovor.
 
7. CIJENA, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Ponuditelj je dužan Naručitelju ponuditi cijenu potpune usluge u apsolutnom iznosu.
Cijena ponude mora biti izražena u Eurima. U cijenu moraju biti uključeni svi troškovi, takse i ostala potraživanja koja su potrebna za izvršenje nabave.
Izvršitelj usluge nema pravo potraživanja dodatnih sredstava uslijed povećanja cijene svojih usluga nakon potpisivanja ugovora s Naručiteljem, niti iz bilo kojega drugog razloga.
 
8. OSTALO
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema Ponuditeljima.
Međusobna prava i obveze koja nisu definirana ponudom naknadno će se definirati Ugovorom između Izvođača i Naručitelja. 

 

 
PREDSJEDNIK KOMORE
prim. dr. sc. Hrvoje Pezo, dr. med .dent.

pezo potpis pecat

 

hkdm gray
HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE (HKDM) je samostalna i neovisna staleška i stručno poslovna organizacija doktora dentalne medicine, dentalnih tehničara, dentalnih asistenata i dentalnih higijeničara na području Republike Hrvatske sa svojstvom pravne osobe i javnim ovlastima. HKDM štiti prava i interese svojih članova te brine o ugledu i unapređenju njihove struke. HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE  zastupa i predstavlja svoje članove pred državnim tijelima i drugim tijelima u zemlji i inozemstvu.
Za sva pitanja nazovite
+385 1 4886 710
ili pošaljite poruku na
hkdm@hkdm.hr

hkdm-app-store